K2 BOLD 600 ml - Oživovač pneumatík
Kód: 1361Súvisiaci tovar
Podrobný popis
K2 BOLD - ľahko použiteľný, veľmi efektívny čistič, špeciálne navrhnutý pre starostlivosť o pneumatiky. Poskytuje extrémne hlboký lesk vyblednutých gumových prvkov a obnovuje ich pôvodnú farbu. Moderná technológia povrchovo aktívnych polymérnych silikónov pomáha udržiavať „mokré pneumatiky“ dlhotrvajúci efekt. Chráni pred cestnými nečistotami a UV lúčmi, je vysoko hydrofóbny, čím zabraňuje opakovateľnému znečisteniu.
K2 BOLD zanecháva po použití dlho lesklé pneumatiky.
Hlavné vlastnosti
- Jednoduché použitie
- Najvyššia účinnosť
- Ochrana pred poveternostnými vplyvmi a nečistotami
- Hydrofóbny účinok
- Rôzne typy nanášania pomocou handričky, špongie alebo štetca
Použitie:
- Pred použitím dobre pretrepte.
- Pre maximálny efekt použitia naneste K2 BOLD na čistú a suchú pneumatiku.
- Nechajte zaschnúť na povrchu pneumatiky.
Dodatočné parametre
Kategória: | Oživovače pneumatík |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Použitie: | pneumatiky |
Typ: | sprej |
Objem: | 600 ml |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Autokozmetika K2 je spoločnosť z Poľska, ktorá dodáva niekoľko stoviek miliónov produktov do viac ako 90 krajín sveta. Značka je oceňovaná po celom svete. Dnes je autokozmetika K2 značkou takmer 1000 produktov určených pre automobilových nadšencov a profesionálnych používateľov. V ponuke sú okrem autokozmetiky aj vône do auta, brzdové a chladiace kvapaliny, palivové a olejové prísady, motorové a prevodové oleje, ale aj produkty pre profesionálne použitie v dielni, autodetailingu, autoumyvárni či autolakovni.
Moderná technológia
Autokozmetika K2 je vyrábaná pomocou najnovších technológií. Investície do inovácií a vytrvalá práca vývojového a výskumného oddelenia má za následok neustále zvyšovanie kvality zavádzaných produktov. Moderné výrobné linky sú schopné dodávať produkty spĺňajúce najvyššie svetové štandardy kvality.
Distribúcia
Od samého začiatku bola značka K2 navrhnutá ako globálna značka. Vytrvalosť a dlhoročné úsilie viedlo k tomu, že dnes je značka prítomná vo viac ako 90 krajinách sveta.