K2 Alaska 750 ml
Kód: 1296Podrobný popis
K2 ALASKA je okamžitý rozmrazovač čelného skla. Poradí si aj s najľadovejšími oknami. Receptúra na báze aktívnych nanočastíc veľmi rýchlo rozpúšťa ľad a mráz z okien a ich povrch zostáva priehľadný, hladký a bez škrabancov. Okrem toho uľahčí odpojenie zamrznutých stieračov a ochráni ich pred opätovným zamrznutím.
Hlavné vlastnosti
- umožní ľahké odstránenie ďalšej námrazy na oknách a vytvorí na nich nepriľnavú vrstvu.
- K2 ALASKA je produkt, ktorý pomáha vodičom už 15 rokov.
- veľmi jednoduché použitie - stačí nastriekať na zamrznuté sklo
- úplne bezpečný pre lakové a gumové prvky, ako sú tesnenia okien a lišty stieračov
- funguje dokonca až do -70 ° C
Návod na použitie
- Nastriekajte na zamrznuté okná.
- Po roztopení ľadu utrite do sucha handrou, alebo stierkou.
- Na odstránenie hrubších vrstiev ľadu je potrebné použiť škrabku.
Dodatočné parametre
Kategória: | Rozmrazovače skiel |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Použitie: | sklo |
Typ: | sprej |
Objem: | 750 ml |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Autokozmetika K2 je spoločnosť z Poľska, ktorá dodáva niekoľko stoviek miliónov produktov do viac ako 90 krajín sveta. Značka je oceňovaná po celom svete. Dnes je autokozmetika K2 značkou takmer 1000 produktov určených pre automobilových nadšencov a profesionálnych používateľov. V ponuke sú okrem autokozmetiky aj vône do auta, brzdové a chladiace kvapaliny, palivové a olejové prísady, motorové a prevodové oleje, ale aj produkty pre profesionálne použitie v dielni, autodetailingu, autoumyvárni či autolakovni.
Moderná technológia
Autokozmetika K2 je vyrábaná pomocou najnovších technológií. Investície do inovácií a vytrvalá práca vývojového a výskumného oddelenia má za následok neustále zvyšovanie kvality zavádzaných produktov. Moderné výrobné linky sú schopné dodávať produkty spĺňajúce najvyššie svetové štandardy kvality.
Distribúcia
Od samého začiatku bola značka K2 navrhnutá ako globálna značka. Vytrvalosť a dlhoročné úsilie viedlo k tomu, že dnes je značka prítomná vo viac ako 90 krajinách sveta.